Friday 9 August 2013

Trendy One Piece Badpakken voor Plus Size Women


Als het gaat om vrouwen een stuk badpakken, kunnen we altijd vangen modeshows sportief de laatste trends op E of Style Network. Typisch deze betrekken super-dunne modellen strutting de landingsbaan, en plus size modellen niet eens bestaan.
En plus size badpakken waren zeker niet trendy, leuk of stijlvol. In feite, het vroeger was dat vrouwen een stuk badpakken waren lelijk en niet erg vleiend zwempakken dat geen enkele vrouw dood in zou worden gevangen
Ik herinner me dat mijn moeder toen ze zwanger was met mijn 3 jongere broers en zussen. Haar een stuk zwempakken waar allesbehalve aantrekkelijk. Ik denk dat de mode-ontwerpers waren gewoon praktisch en niet proberen om de mode in die tijd zijn.
Gelukkig voor plus size en zwangere vrouwen, dat is niet langer het geval. Vrouwen uit een stuk badmode fabrikanten hebben het tot een inkeping opgenomen in voorgaande jaren, en vooral dit jaar. Ik denk dat ze eindelijk beseffen dat zelfs een bescheiden of plus size vrouwen graag sexy en aantrekkelijk voelen, in een eendelig badpak!
Zij hebben zich dit jaar overtroffen met het aantal ongelooflijk stijlvol en schattig vrouwen een stuk zwempakken die de figuur van een sized vrouw flatteren. Dus ik zou graag in mijn twee cent op de 3 leukste uit een stuk badpak stijlen die uit dit jaar. Hier zijn ze:
1) De Tankini met rok - dit eendelig badpak is niet alleen vleiend, maar comfortabel en laat veel ruimte voor je maag om te groeien zonder knijpen of aanscherping als je buik groter wordt over de maanden. En het minimaliseert je rondingen ook, vooral als het een zwart of andere donkere kleur.
2) De uit een stuk koord zwemmen jurk is een pak dat je altijd zult voelen comfortabel inch Er is volledige ondersteuning in de top. Het heeft cups gesneden en genaaid voor extra ondersteuning. EN, een volledige beha detail met elastische band. De tank bandjes zijn comfortabel op je schouders en geeft je dekking.
http://www.yamlodress.nl/zwart-kolom-galajurken-elegant-schede-een-schouder-kralen-chiffon-yano0121.html
Dit stijlvolle badpak biedt al dekking die u zou willen van een duik jurk in de juiste plaatsen. Het geeft ook de illusie van een smallere taille, buik en heupen.
3) De Illusie Badpak - De naam zegt het allemaal. Dit een stuk zwemmen jurk is sexy en ondersteunend. De v-hals flatteert de buste en werkt voor zowel een grote kapotte vrouw en een niet zo groot kapot vrouw.
De gesmokte zijkanten op dit ene stuk badpak toont een bochtige taille. Het viel taille rok detail is net genoeg dekking zonder echt classificeren het als een duik jurk.
En dat zijn slechts mijn top 3 favoriete vrouwen een stuk zwempakken. Echter, er zijn veel meer flatterend eendelig badpak stijlen die dit seizoen die een beroep doen elke smaak en mode vrouw '.http://trouw-jurk.jouwweb.nl

No comments:

Post a Comment