Monday 12 August 2013

reizen met kleren



Echter, terwijl die werken vrij goed voor t-shirts en casual kleding, om zo vaak ik heb gehad om te reizen met slimme broeken, zakelijke overhemden, of (recent) een pak!

Ik heb het risico niet, en afzonderlijk gedragen het pak, te hebben gehad die slecht gaan in eerdere tijden. Ik kan echter een gemakkelijke manier om te reizen met een rugzak en geen plooien in mijn zakelijke overhemden niet vinden. Als de bestemming een ijzeren, dat is alles goed. I'ld blij zijn om te weten wat jullie allemaal denken.http://www.yamlodress.nl/schede-galajurken-snoep-roze-een-schouder-kralen-chiffon-yano0097.html

Bij Midway Airport kreeg ik in een gesprek met een andere reiziger en

Ik heb gezegd dat mijn pak is verpakt in mijn handbagage. de man

kon niet geloven dat ik een pak in mijn tas.

Niet veel geluk met dress shirts hoewel:http://mooie-cocktailjurken.startpallet.nl

Ik lijken niet zo veel geluk hebben met dress shirts - ik meestal wind

strijken ze in het hotel.

Ongeacht, zou ik stel voor het kopen van kreukvrije shirts en broeken voor dergelijke doeleinden. Ik moest een verandering van kleren in mijn rugzak inpakken omdat ik moest gaan voor een bedrijf diner na het werk (wilde niet terug naar huis om te veranderen), en met plat verpakt kreukvrije kleding geholpen als ze dat niet deden kijken slecht eenmaal uitgepakt.

No comments:

Post a Comment