Monday 5 August 2013

trash de jurk op de boerderij



Tracy en Sam waren net getrouwd in februari en ze had het fantastische idee van het doen van een aantal prullenbak de jurk sessies met haar man haar vriend tara ook! als je niet ziet de twee meisjes zijn absoluut prachtig, klik hier om de sneak peek te zien!http://www.yamlodress.nl/schede-galajurken-wit-aantrekkelijke-ronde-hals-mouwloos-kralen-chiffon-yano0058.html

Het is altijd zo leuk fotograferen van een paar voor de eerste keer. Leren hoe de interactie en hoe ze liefde te tonen, en ik moet zeggen. sam deed zo goed. yup hij was een complete ham voor de camera. Hij helemaal gek op je :) maar wie niet? gorgeous girl!

haha en let bernard. (de kat rechts onder het paar) niet weg te nemen van Tracy en Sam maar deze arme kat moest zijn lieve, kleine voeten te slepen, en hij hield van aandacht, zodat we hem Bernard genoemd, en eerlijk gezegd hij gewoon zelf thuis gemaakt, ging in de voorkant van de camera en keek omhoog. We hadden niet de bedoeling waaronder hem. Hij hield van de camera tehttp://korte-cocktailjurken.sportcentro.nl/

ik helemaal gek hier hun lach. Gelukkig bracht ik een lang een goede vriend die het echtpaar wist ook, dus of ze hem uitlachten of me, ik deed het niet schelen! Ik had zo veel plezier fotograferen jullie beiden!

No comments:

Post a Comment