Thursday 8 August 2013

Afval de Prom Dress


Ik hoop dat je in de stemming bent om te kijken naar foto's, want ik had de slechtste tijd proberen om deze neer te bewerken. Bonnie en Emma Kate deed zo'n goede JOB gisteren! Ze waren voor alles en zo leuk!
Ik begin met deze foto's die Sandee stuurde me van Bonnie en Emma Kate toen ze nog klein waren. Zoals u kunt zien, hebben ze modellen voor een zeer lange tijd.
Nu ga ik u vertellen hoe ongelooflijk harde kern ben ik. Deze volgende schot was een van de eerste van de dag. Terwijl ik het schieten, de camera drukte tegen mijn oog op een zodanige wijze, dat mijn contactpersoon gemaakt FALL OUT op het trottoir! WAT?! In de 15 jaar van fotograferen, heb ik nooit gehad dit gebeuren. Ik denk dat er een eerste keer voor alles. Maar ik was freaking out omdat ik blind ben, zonder het, en ik kan niet schieten met mijn rechteroog (om wat voor reden). Ik wist dat als ik niet het snel vinden, zou de shoot voorbij voordat het begon. Dus mijn superheld kant geschopt in en ik zag het tot op de stoep. Het was bijna uitgedroogd, (de kus van de dood), dus ik bionically afgestoft het af en stak het terug in mijn Wonder Woman oog. Ik ben gewoon moeilijk als dat. : 0)
We vonden het beste kleine retro kapperszaak. De eigenaar was zo leuk, laat ze ons over de hele plaats te nemen. Kan ik alleen maar zeggen weer hoeveel ik van Boerne?
En ik heb zin om dit schot te krijgen voor een jaar. Dus je kunt eigenlijk ZIE Sandee, de vrouw die helpt me zo veel achter de camera. Eindelijk kreeg ik haar aan de voorkant ervan! U kunt zien waar Bonnie krijgt haar goede looks.
Zoals de meeste zwembaden zijn op de middag, de verlichting was CRAP. Maar hoe moet je anders te eindigen een hete Texas dag?http://www.yamlodress.nl/mooie-trompet-galajurken-robijn-strapless-kralen-borstel-trein-yano0111.htmlBonnie vertrekt naar school in een maand, dus ik wil gewoon jullie allemaal het beste lieverd. Het afgelopen jaar vlogen voorbij en we zijn zeker gaan je missen. Mei uw leven is een avontuur. Mogen al je wensen uitkomen. En kom terug om vaak te bezoeken!
Senioren, als je een jurk die trashing nodig, bel me!
Ook dank aan iedereen die de tijd nam om Melissa wensen goed! Jullie zijn allemaal zo lief! Melissa, ik heb nagedacht over je de hele dag. xohttp://Galajurke.startcentro.nl/
Nogmaals bedankt voor het verzenden van alle kopjes suiker op mijn manier! Het maakte me aan het huilen hoe zoet mensen kunnen zijn dat je niet eens weet. Het juichten me echt iedere keer dat ik zag een nieuwe reactie! Het grappige is dat ik niet hoefde te gaan vandaag. Ik had een probleem met het krijgen van de nota van de dokter om terug te gaan naar werk. OH STOPT! Je weet dat het echt pijn mijn gevoelens te hebben om thuis te blijven een extra dag bij Landon. Ik bleef zoenen hem de hele dag en hem te vertellen dat deze werden gestolen kussen dat ik zou niet in staat zijn geweest om te krijgen als ik moest gaan werken. Dus, de dokter eindelijk gebeld en gefaxt nota van mijn arts, dus morgen zal ik mij te slepen in het werk en hoop dat de dag zal vliegen! Ik heb al mijn digitale fotolijst opgezet zodat ik kan staar naar mijn kleine munchkin hele dag! HA! Ik hou van de prom dress foto's! Je bent echt een geweldige kunstenaar. Wat is de datum dat je komt om me te zien in augustus?

No comments:

Post a Comment