Wednesday 14 August 2013

Broek Lengte Mess


verkorting pantsPlease geef me je advies over broek lengte. Ik dat indien de achterzijde van de manchet te lang, de voorste trossen. Mijne zijn momenteel een halve centimeter boven de hiel van mijn schoenen. Corrigeren?
Zeer interessante website, vooral voor de wil van me uit aanraking in Saoedi-Arabië.
Traditioneel, mannen verkorten hun broek zodat ze breken bij de derde schoenveter uit de teen van de schoen (of het equivalent voor loafers, slip-ons en andere stijlen van laceless schoenen). Als algemene regel geldt dat manchetten je broek 'te breken en maak een kleine vouw als je je schoenen aan. De achterkant van de zoom je broek 'moet dan borstel tegen de hiel van je schoen lichtjes.
Hoewel kortere broek zijn algemeen aanvaard - meestal bij jongere drukte - ik persoonlijk liever draag mijn broek net iets langer. Niet alleen ziet het er beter, maar het voorkomt ook mijn sokken of benen worden weergegeven wanneer u zit. Echter, in gedachten houden dat de manchetten nooit mag dalen tot onder de hiel van de schoen.http://trouwjurk.friendbook.nl/
Tot slot, vergeet niet dat broek lengte kan variëren van een stijl van de broek naar de andere. Ik ben al op zoek naar het voor ten minste twee jaar, wat betekent dat het zou worden stopgezet. Het shirt is blauw en werd gekenmerkt in de film All About de Benjamins. Het heeft een water / bezinningsontwerp om het (als het kijken in een zwembad). Nogmaals, ik weet niet zeker of u mij kan helpen lokaliseren dit overhemd of in ieder geval de fabrikant. Ik ben niet echt een voor de mode, maar uw hulp in deze kwestie zou zeer gewaardeerd worden.
Tronu Em - wie heeft het shirt blues
Ik denk dat een van mijn vrienden droeg iets soortgelijks laatste Halloween als onderdeel van zijn 'pool boy' kostuum. Misschien hield hij het en kan het lenen aan u. In de tussentijd, ik kwam met een plan voor u om dit overhemd zoveel van je schat te vinden.
De eerste stap is om een ​​beeld van te krijgen of op te schrijven een zeer duidelijke beschrijving van wat het shirt eruit ziet. U kunt een foto van het zelf (uit het TV-scherm) te nemen, of proberen om een ​​foto van het te vinden op het internet en print het uit op een kleurenprinter. Als je technologisch bent uitgedaagd, in ieder geval ervoor zorgen dat u een zeer gedetailleerde beschrijving.http://www.yamlodress.nl/taffeta-jade-galajurken-charmante-prinses-kralen-asymmetrische-yano0122.html
Zodra dat gedaan is, probeer dan een van deze vier ideeën. Ten eerste, ik stel voor dat je surft eBay en andere populaire veilingsites te proberen en vind een bijpassend shirt. Typ in verschillende trefwoorden en laat de kracht van het web zorgen voor de rest. Als je niet een beetje geluk hebben online, kijk op spaarzaamheid winkels in uw omgeving. Ze dragen meestal een breed scala van kleding uit voorgaande jaren.
Als je meer bent "old-school", probeer dan te bellen naar de film productie bedrijf en vind de persoon die verantwoordelijk is voor de kostuums. Hopelijk zal hij het merk of stijl nummer van het overhemd (als iemand neemt zelfs uw oproep in de eerste plaats.) Te volgen, en je kunt het vanaf daar. Uw kans is klein, maar hey, het is het proberen waard.

No comments:

Post a Comment